Munkaerőpiaci tanácsadás

Tatai Nóra-pont

Tatai Nóra-pont

Rólam

2015. december 16. - Detti Szokoli

szokoli_b_kicsi.jpg34 éves vagyok és van egy 5 éves kisfiam. Tudatosan vállaltam gyermeket, olyan munkahelyről mentem GYES-re, ahol már bizonyítottam, volt pozícióm, csapatom. Biztos voltam benne, hogy visszavárnak. Ez azonban nem így történt, néhány hónappal a szülés után egyre több apró jelzés volt arra vonatkozóan, hogy nem lesz rám szükség. Végül tényleg kiderült, hogy nem várnak vissza.

Ez nem csak szakmai, hanem lelki törést is okozott az életben. Ekkor ismerkedtem meg a JÓL-LÉT Alapítvánnyal és önkéntesként bekapcsolódtam munkájukba. Felismertem, hogy a pályámban történ törés nem csak engem érint, nem csak én élem meg nehezen. Nem csak az én problémám, hanem a társadalom egy jelentős részéé. Nem könnyű időszak. Viszont én átvészeltem és fontosnak érzem, hogy támogassam azokat, akik hasonló helyzetben vannak.

Szakmai múlt
Kommunikációval, marketingkommunikációval foglalkozom. Több, mint 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem ezen a területen. Jelenleg egyéni vállalkozóként saját cégemet építem. A kommunikáció mellet coaching-ot tanulok a Budapesti Metropolitan Egyetemen. Már van tapasztalatom egyéni coachingban, önismereti tanácsadásban és persze elég erős egyéni érintettségem van a témában.

Miben tudok segíteni?
Az évek során rájöttem, hogy – bár egy kicsit merészen hangzik – de a munkaerő piacon mi magunk is termékek vagyunk. El kell adni magunkat, sok közül kell kitűnnünk. Ez azonban annyira nem egyszerű. Ismerek marketingfogásokat, ismerek bevált trükköket. De amire szépen lassan rájöttem az az, hogy ahhoz, hogy megírjunk önéletrajzunkat, alaposan ismernünk kell magunkat. A legjobb „pályaművek” akkor készülhetnek el, hogy ha magunkba nézünk és átgondoljuk: mihez értünk, miben vagyunk jók, mit szeretünk igazán csinálni.

Az önéletrajz –elemzés, írás során több HR szakértővel is kapcsolatba kerültem. Tőlük szoktam információt kérni arra vonatkozóan, hogy mi az, amire igazán figyelni kell, amikor pályázunk. Sok ilyen szempont van a tarsolyomban, amelyet személyes tanácsadás során szívesen átadok Neked is. Vannak speciális területek, rengeteg típusú önéletrajz van a piacon. Nehéz kiválasztani, hogy éppen melyik jó, éppen melyiket válasszuk. Ebben segítek eligazodni, kérdés esetén válaszolni.

Tanácsadásokról
A tanácsadások hétfőnként vannak Tatán, a Háztűzőrzők Egyesületénél. Amennyiben még többet szeretnél tudni vagy időpontot kérnél egy személyes találkozóra, kérlek, írj e-mailt a szokolibernadett@gmail.com e-mail címre.

 

Az első két munkaerőpiaci tanácsadás teljesen ingyenes! Általában a két alkalom bőven elegendő arra, hogy megfelelő iránymutatást kapj, könnyebben el tudj indulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://tatainorapont.blog.hu/api/trackback/id/tr348176340
süti beállítások módosítása